Гайсин

2017-2018 навчальний рік


Порівняльна таблиця результатів  навчальних  досягнень

за 2016-2017 та 2017-2018 навчальний рік

 

Високий

 рівень

Достатній

рівень

Середній

рівень

Початковий

рівень

2016-2017

навчальний рік,

52 учні

    3-11класів

5   учнів –

         9 %

17   учнів –

33 %

26   учнів –

50 %

4  учні–

8 %

 

Якісний показник

42%

І с.2017-2018

навчальний рік

51 учень

  3-11 класів

3 учнів –

       6%

15 учнів –

         29%

28 учні –

         55 %

5 учнів –

        10%

Якісний  показник

35%

2017-2018

навчальний рік

  52 учнів

  3-11 класів

4 учні –

           8 %

14 учнів –

            27%

29 учнів –

        56%

5 учнів –         

            9%

Якісний  показник

35%

         30-31 травня  2018  року адміністрацією школи було проведено аналіз результатів навчальних досягнень учнів школи за 2017-2018 навчальний  рік  (3-11 класи) який засвідчив, що переважна більшість учнів школи  засвоїла навчальні предмети відповідно до навчальних програм і планів. 35%  - 18 учнів мають навчальні  досягнення високого і достатнього рівня,з високим рівнем всього 4 учні (8%), 56% - 29 учнів завершили  навчальний рік  на середньому рівні, 5 учні –  9% - мають початковий рівень (1 учень 10 класу на індивідуальному навчанні, атестований,  Півошенко М.).

         Якісний показник склав 35%, що на 7% менший показника минулого навчального року та дорівнює  показнику за І семестр 2017-2018 навчального року.

Даний аналіз показав зменшення учнів 3 -11 класів проти минулого

навчального року на 7%, які мають високий і достатній  рівень навчальних досягнень (35% проти 42% минулого навчального року).      

       З початковим рівнем навчальних досягнень по школі всього 5 учні – 9% (за І семестр  – 5 учнів 10%), що на 1 % збільшився у порівнянні з 2016-2017 навчальним роком (9% проти 8 % минулого року)

Порівняльна таблиця результатів  навчальних  досягнень за 2016-2017 навчальний рік та  2017-2018 навчального року

 

З/п.

Прізвище, імя учня

Клас

%

1

Гундяк Владислав

3 клас

      8%

2

Хомотюк Ангеліна

4 клас

3

Лісянець Максим

6 клас

4

Ляшенко Анна

7 клас

             Учні школи , які мають високий рівеньнавчальних досягнень

 

            Учні школи, які мають високий і достатній рівень навчальних досягнень

з/п

Прізвище та ім’я учня

Клас

%

1

Городецький Артур

3 клас

27%

2

Клебан Сергій

3 клас

3

Годованець Валерій

4 клас

4

Фаренюк Андрій

4 клас

5

Бартецька Любов

5 клас

6

Коропець Софія

5 клас

7

Щаслива Дарія

5 клас

8

Жмудюк Вікторія

6 клас

9

Безпалько Сергій

7 клас

10

Півошенко Сніжана

7 клас

11

Фаренюк Дмитро

7 клас

12

Колодій Світлана

7 клас

13

Жмудюк Наталія

9 клас

14

Безпалько Тетяна

       11  клас

 

Учень школи,  у якого  навчальні досягнення високого і достатнього рівня (7-12 балів), але має  з 1-2-х предметів бали достатнього рівня:  - Остапенко Олексій (3 клас, англійська мова)

      Проведений аналіз рівня навчальних досягнень учнів школи за підсумками    2017-2018 навчального року виявив те,  що 5 учні  (9%)  мають початковий рівень навчальних досягнень,   у розрізі по класах:  4 клас - Півошенко Юлія,    7 клас - Дідиченко Анна, 10 клас  - Коротянський Володимир, 11 клас  - Бартецький     Борис,  Голубцов Олексій.

Учнів із середнім рівнем навчальних досягнень  3 - 11 класів за 2017-2018 навчальний рік  -  56%  (29 учні), що майже рівняється із минулорічним показником.

          Найвищий середній бал у 6 класі  - 8,5 , і досить низький – у 10 класі – 5,6

   Вище та в межах 50% використаних можливостей навчаються

41 учень ( 79% ) 3 -11 класів:

№ з/п

Прізвище та ім’я учня

Клас

Коефіцієнт використаних можливостей

 

І семестр

ІІ семестр

 

1

Городецький Артур

3 клас

65%

68%

2

Гундяк Владислав

3 клас

85%

88%

3

Клебан Сергій

3 клас

73%

73%

4

Остапенко Олексій

3 клас

68%

68%

5

Пиріжкова Каріна

3 клас

57%

55%

6

Годованець Валерій

4 клас

73%

73%

7

Савчук Ярослав

4 клас

65%

58%

8

Фаренюк Андрій

4 клас

80%

80%

9

Хомотюк Ангелінв

4 клас

85%

85%

10

Бартецька Любов

5 клас

70%

72%

11

Вахата Сергій

5 клас

68%

67%

12

Коропець Софія

5 клас

76%

74%

13

Терлецький Олександр

5 клас

51%

51%

14

Щаслива Дарія

5 клас

76%

79%

15

Жмудюк Вікторія

6 клас

76%

78%

16

Зленко Вікторія

6 клас

63%

63%

17

Лісянець Максим

6 клас

88%

89%

18

Пиріжков Олександр

6 клас

58%

61%

19

Токарєва Дарина

6 клас

65%

67%

20

Дмітрюкова Христина

6 клас

-

65%

21

Безпалько Сергій

7 клас

69%

71%

22

Дідиченко Ігор

7 клас

56%

55%

23

Колодій Світлана

7 клас

77%

77%

24

Ляшенко Анна

7 клас

85%

85%

25

Півошенко Сніжана

7 клас

73%

73%

26

Рижук Олексій

7 клас

60%

60%

27

Фаренюк Дмитро

7 клас

75%

76%

28

Хомжа Владислав

7 клас

59%

57%

29

Жмудюк Наталія

9 клас

74%

75%

30

Качківський Олексій

9 клас

71%

71%

31

Ласнов Іван

9 клас

64%

66%

32

Самойлов Артур

9 клас

61%

60%

33

Котик Микола

10 клас

51%

54%

34

Рижук Ліана

10 клас

50%

52%

35

Терлецька Ганна

10 клас

52%

55%

36

Тихонюк Артем

10 клас

60%

63%

37

Півошенко Микола

10 клас

56%

60%

38

Безпалько Тетяна

11 клас

77%

80%

39

Буковська Вікторія

11 клас

51%

56%

40

Гундяк Максим

11 клас

57%

56%

41

Остапенко Анастасія

11 клас

51%

56%

           

 Нижче  50% використаних можливостей навчаються

11 учнів 3 -11 класів (21%):

    

№ з/п

Прізвище та ім’я учня

 

 

 

Клас

Коефіцієнт використаних можливостей

 

І семестр

І семестр

1

Дідиченко Валерія

3 клас

43%

42%

2

Мамедова Діана

3 клас

47%

47%

3

Діденко Сергій

4 клас

43%

42%

4

Марущак Ганна

4 клас

40%

40%

5

Півошенко Юлія

4 клас

38%

36%

6

Щербак Іван

4 клас

53%

48%

7

Дідиченко Анна

7 клас

41%

42%

8

Дідиченко Анастасія

9 клас

47%

49%

9

Коротянський Володимир

10 клас

37%

40%

10

Бартецький Борис

11 клас

40%

41%

11

Голубцов Олексій

11 клас

33%

37%

           

 

Результати навчальної діяльності

 за  2017-2018 навчальний рік

 

Клас

Кількість

учнів

Високий

рівень

%

Достатній

рівень

 

%

Середній

рівень

%

Початковий

рівень

%

3

7

1

14

3

 

43

3

43

-

-

4

8

1

13

2

 

25

4

50

1

13

5

5

-

-

3

 

60

2

40

-

-

6

6

1

17

1

 

17

4

67

-

-

7

9

1

11

4

 

45

3

33

1

11

9

5

-

-

1

 

20

4

80

-

-

10

6

-

-

-

 

-

5

83

1

17

11

6

-

-

1

 

17

3

50

2

40

 

52

4

8%

15

29%

28

54%

5

10%

 

Результати навчальної діяльності  3  класу (у відсотках використаних можливостей) за 2017 – 2018 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

Середній бал класу

 

% використаних

можливостей

1

Городецький Артур

41

8.2

 

 

8

68.3

2

Гундяк Владислав

53

10.6

88.3

3

Дідиченко Валерія

25

5

41.6

4

Клебан Сергій

44

8.8

73.3

5

Мамедова Діана

28

5.6

46.6

6

Остапенко Олексій

41

8.2

68.3

7

Пиріжкова Каріна

33

6.6

55

(5 предметів * 12 балів=можливих 60  балів)

Результати навчальної діяльності  4  класу (у відсотках використаних можливостей) за 2017 – 2018 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

Середній бал класу

 

% використаних

можливостей

1

Годованець Валерій

44

8.8

 

 

7

73.3

2

Діденко Сергій

25

5

41.6

3

Марущак Ганна

24

4.8

40

4

Півошенко Юлія

22

4.4

36.6

5

Савчук Ярослав

35

7

58.3

6

Фаренюк Андрій

48

9.6

80

7

Хомотюк Ангеліна

51

10.2

85

8

Щербак Іван

29

5.8

48.3

(5 предметів * 12 балів=можливих 60  балів)

 Результати навчальної діяльності  5 класу (у відсотках використаних можливостей) за 2017 – 2018 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

Середній бал класу

 

 

% використаних

можливостей

1

Бартецька Любов

127

8,5

 

 

8

70

2

Вахата Сергій

122

8,1

68

3

Коропець Софія

136

9

76

4

Терлецький Олександр

92

6,1

51

5

Щаслива Дарія

136

9

76

(15 предметів * 12 балів=можливих 180  балів)

 Результати навчальної діяльності 6 класу (у відсотках використаних можливостей) за 2017 – 2018 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

Середній бал класу

% використаних

можливостей

1

Дмітрюкова Христина

124

7.8

 

 

9

65

2

Жмудюк Вікторія

150

9.4

78

3

Зленко Вікторія

120

7.5

63

4

Лісянець Максим

170

10.6

89

5

Пиріжков Олександр

118

7.4

61

6

Токарєва Дарина

128

8

67

(16 предметів * 12 балів=можливих 192  бала)

Результати навчальної діяльності 7 класу (у відсотках використаних можливостей) за 2017 – 2018 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

Середній бал класу

% використаних

можливостей

1

Безпалько Сергій

163

8.6

 

 

8

71

2

Дідиченко Анна

95

5

42

3

Дідиченко  Ігор

126

6.6

55

4

Колодій Світлана

176

9.3

77

5

Ляшенко Анна

194

10.2

85

6

Півошенко Сніжана

166

8.7

73

7

Рижук Олексій

136

7.2

60

8

ФаренюкДмитро

174

9.2

76

9

Хомжа Владислав

131

6.9

57

(19 предметів * 12 балів=можливих 228 балів)

Результати навчальної діяльності  9класу (у відсотках використаних можливостей) за 2017 – 2018 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

Середній бал

Середній бал класу

% використаних

можливостей

1

Дідиченко Анастасія

112

5.9

 

 

8

49

2

Жмудюк Наталія

171

9

75

3

Качківський Олексій

162

8.5

71

4

Ласнов Іван

151

7.9

66

5

Самойлов Артур

137

7.2

60

(19 предметів * 12 балів=можливих 228 балів)

Результати навчальної діяльності 10 класу (у відсотках використаних можливостей) за 2017 – 2018 навчальний рік

 

з/п

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

Середній бал класу

 

% використаних

можливостей

1

Коротянський Володимир

87

4.8

 

 

6

40

2

Котик Микола

116

6.4

54

3

Рижук Ліана

112

6.2

52

4

Терлецька Ганна

119

6.6

55

5

Тихонюк Артем

135

7.5

63

6

Півошенко Микола

113

7.1

59

(18 предметів * 12 балів=можливих 216 бали)

Результати навчальної діяльності   11 класу (у відсотках використаних)

 за 2017 – 2018 навчальний рік

 

з/п

 

Прізвище, м.’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

Середній бал класу

% використаних

можливостей

1

Бартецький Борис

98

4.9

 

 

7

41

2

Безпалько Тетяна

193

9.7

80

3

Буковська Вікторія

135

6.8

56

4

Голубцов Олексій

89

4.5

37

5

Гундяк Максим

135

6.8

56

6

Остапенко Анастасія

135

7.1

56

(18 предметів * 12 балів=можливих 216 бали)

Підсумки навчання учнів 4 класу (сумарний якісний показник

по всіх предметах), класний керівник  Хомжа М.В.

 

 Результати навчальних досягнень

(контрольні роботи  за текстами адміністрації школи)

2017-2018 навчального року

               Виконували контрольні роботи 135  учнів школи з 154 учнів за списком із них написали (зведений аналіз   результатів навчальних досягнень):

 

 

Предмет

 

Клас

Кількість учнів

 

Писало роботу

учнів

Результати навчальних досягнень

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній

рівень

Високий

рівень

Якісний

показник,    середній бал

Українська мова

3

7

6

-

-

2

33%

2

33%

2

33%

66%

8,3

Українська мова

4

8

8

2

25%

4

50%

-

-

2

25%

25%

5,8

Українська мова

5

5

5

-

-

3

60%

2

40%

-

-

40%

6,8

Українська мова

6

6

6

-

-

4

67%

1

17%

1

17%

34%

5

Українська мова

10

6

4

1

25%

1

25%

2

50%

-

-

50%

5,9

Англ. мова

9

5

5

-

-

2

40%

6

60%

-

-

60%

 

6,8

Англ. мова

11

6

6

3

50%

1

17%

1

17%

1

17%

33%

4,8

 

Російська

мова

5

5

5

1

20%

1

20%

1

20%

2

40%

60%

7,2

 

Російська

 мова

7

9

8

2

25%

2

25%

3

38%

1

12%

50%

6

 

Математика

3

7

6

-

-

2

33%

2

33%

2

33%

66%

6,6

 

Математика

4

8

5

2

40%

1

20%

1

20%

1

20%

40%

5,6

 

Математика

5

5

5

-

-

2

40%

2

40%

1

20%

60%

7,4

 

Математика

6

6

6

-

-

4

67%

1

17%

1

17%

33%

6,2

 

Алгебра

7

9

8

1

12%

3

38%

4

50%

-

-

50%

6,1

 

Алгебра

10

6

4

2

50%

2

50%

-

-

-

-

0%

3,8

 

Алгебра

11

6

6

4

67%

1

17%

1

17%

-

-

17%

3,4

 

Геометрія

9

5

4

-

-

2

50%

2

50%

-

-

50%

6,5

 

Фізика

9

5

4

-

-

3

75%

1

25%

-

-

25%

5,5

 

Біологія

6

6

6

1

17%

3

50%

2

33%

-

-

33%

5,8

 

Біологія

7

9

8

-

-

3

37%

5

63%

-

-

63%

7

 

Хімія

9

5

5

1

20%

2

40%

2

40%

-

-

40%

6,4

 

Географія

7

9

7

-

-

3

43%

4

57%

-

-

57%

6,1

 

Географія

9

5

4

-

-

1

25%

3

75%

-

-

75%

7,7

 

Правознавство

10

6

4

-

-

4

100%

-

-

-

-

0%

 

5,5

Всього 11 предметів

24

154

135

20

15%

56

42%

48

36%

14

10%

46%

   Узагальнений якісний показник становить 46%,  що тотожно  І семестру (за І семестр  - 47%).   Високий рівень  20  учнів – 15 %,  достатній рівень   56   учнів -  42 %,  середній рівень  48   учні – 36 %, початковий рівень 14 учнів  -   10 %.

        Аналізуючи результати контрольних робіт за навчальний рік слід відзначити, що більшість учнів школи, які писали контрольну роботу справились із запропонованими завданнями, мають відповідний рівень навчальних досягнень, а результати свідчать про те, що навчальна програма за ІI семестр (і в цілому за навчальний рік)

2017 - 2018  навчального року виконана повністю, навчальні досягнення учнів відповідають вимогам державних стандартів.

ДПА 2018 року

Узагальнений результат підсумкової  контрольної роботи (ДПА) з української мови  та математики здобувачів початкової освіти у  порівнянні з річними балами:

 

з/п

 

 

 

 

Учні,

що складали

Рівень навчальних досягнень

 

 

1

 

2

 

3

Всього

 

4

 

5

 

6

Всього

 

7

 

 

8

 

9

Всього

 

10

 

11

 

12

Всього

Середній

бал

Якісний

показник

у  %

1

1

Ук       ДПА

Укр.мова

 

8

-

-

-

0

1

3

1

5

-

1

1

2

-

1

-

1

6,6

37,5%

 

 

2

Рік

 

8

-

-

-

0

2

2

-

4

1

1

1

3

1

-

-

1

6,5

50%

 

3

ДПА

математика

8

2

-

3

5

-

-

-

-

-

1

-

1

1

1

 

2

5

37,5%

 

4

Рік

8

-

-

1

1

2

1

1

4

-

1

-

1

2

-

-

2

6,3

37,5%

 

  

Узагальнений результат державної підсумкової атестації

здобувачів базової середньої освіти:

 

 
 

з/п

 
 
Предмети

Кількість учнів

 

 

      Учитель

                            Рівень навчальних досягнень

1

2

3

% початкового

рівня

4

5

6

% середнього

рівня

7

8

9

% достатнього

рівня

10

11

12

Якісний показник

у %

1

1

Українська

мова

5

Тихонюк Т.І.

-

-

-

 0%

-

1

2

60%

-

1

1

40%

-

-

-

40%

2
Математика
5

Лісянець О.І.

9---

-

1

 20%

-

-

-

0

1

2

1

80%

-

-

-

80%

3

Біологія

5

Кочерягіна Н.П.

-

-

-

0%

-

1

-

20%

1

1

1

60%

1-

20

%

-

-

80%

         

Узагальнений результат державної підсумкової атестації

здобувачів повної загальної середньої освіти:

  

Державній підсумковій атестації підлягали результати навчальної діяльності учнів 11 класу з української мови, історії України та один предмет за вибором учня  - географія.

 Узагальнений результат державної підсумкової атестації:

 

 

 

з/п

 

 

Прізвище, ініціали учня

Результати навчальних досягнень учня з навчальних предметів, з яких він пройшов ДПА

українська мова

історія України

географія

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

1

Бартецький Б.В.

4

2

3

5

5

5

2

 

Безпалько Т.В.

9

8

9

8

10

8

3

33

Буковська В.О.

7

4

6

6

6

4

4

4

Гундяк М.В.

6

5

6

8

5

6

   5

Остапенко А.М.

7

6

6

7

9

6

          Результати   ДПА з української мови та літератури одинадцятикласники отримали: 20% початкового рівня (Бартецький Б.), 60% середнього рівня (Буковська В., Остапенко А., Гундяк М.), з достатнім рівнем – 20% (Безпалько Т.), з високим рівнем 0%, отриманий результат  дещо нижчий річному оцінюванню навчальних досягнень.

          Результати    ДПА з історії України: початкового рівня немає, з середнім рівнем – 40% (Бартецький Б., Буковська В.),  достатнім рівнем 60% (Безпалько Т., Остапенко А, Гундяк М.), з високим рівнем 0%.  У Буковької В.    отриманий результат  відповідає річному оцінюванню навчальних досягнень (6 балів), а у Безпалько Т.  – нижчий за річний бал.  У решти 3 учнів результати на 1 - 2 бали вищий річного оцінювання .

         Географію    складали  5  одинадцятикласників : Безпалько Т – 8 балів (річний бал 10), Гундяк М. – 6 балів (річний бал 5), Остапенко А.- 6 балів (річний бал 9), Бартецький Б.-5 балів,  підтвердив річне оцінювання, Буковська В. – 4 (річний бал 6)

          За узагальненими результатами   якісний показник   по предметах склав: українська мова -20%, історія України-60%, географія-20%.

 

        В цілому результати атестації свідчать про те, що учні 11 класу в основному підтвердили результати річного оцінювання.