Гайсин

2018-2019 навчальний рік

Підсумки навчання учнів за 2018– 2019  навчальний  рік

 3-4  класи

 

 

Клас

 

 

Учнів

Результати  навчальних  досягнень

 

Не атестовано

Високий рівень

Високий і достатній рівень

Початковий рівень

з 1-3 предметів

з 4-6 предметів

Більше 6 предметів

3

6

 

1

1

-

-

-

4

7

1

3

-

-

-

-

Всього по 3-4 класах

13

1

4

1

-

-

-

5 – 8, 10   класи

 

 

Клас

 

 

Учнів

Результати  навчальних  досягнень

 

Не атестовано

Високий рівень

Високий і достатній рівень

Початковий рівень

з 1-3 предметів

з 4-6 предметів

Більше 6 предметів

5

8

-

2

-

-

-

-

6

5

-

4

-

-

-

-

7

4

1

1

-

-

-

-

8

8

-

4

1

-

-

-

10

5

-

2

--

           -

             -

-

Всього

по 5-8, 10 класах

30

1

13

1

-

-

-

  9, 11 класи

 

 

 

Клас

 

 

 

Учнів

Результати  навчальних  досягнень

 

 

Не атестовано

 
 

Високий рівень

Високий і достатній рівень

Початковий рівень

 

з 1-3 предметів

з 4-6 предметів

Більше 6 предметів

 

9

-

-

-

-

-

-

-

 

11

5

-

-

-

-

-

-

 

Всього по 9, 11 класах

5

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

по 3-11

класах

48

2

17

2

-

-

-

 
 

 

4%

35%

4%

-

-

-

 

 Порівняльна таблиця результатів  навчальних  досягнень за 2017-2018 навчальний  рік  та  2018-2019 навчального року:

 

 

Високий

 рівень

Достатній

рівень

Середній

рівень

Початковий

рівень

2017-2018

навчальний рік

  52 учнів

  3-11 класів

4 учні –

           8 %

14 учнів –

            27%

29 учнів –

        56%

5 учнів –         

            9%

Якісний

показник

                                         42%

І с. 2018-2019

навчальний рік

51 учень

  3-11 класів

3 учнів –

       6%

15 учнів –

         29%

28 учні –

         55 %

5 учнів –

        10%

Якісний

показник

                                          35%

2018-2019

навчальний рік

  48 учнів

  3-11 класів

 2 учні –

4%

 19 учнів –

40%

 26 учнів –

52%

 2 учні –

4%

Якісний

показник

                                           44%

       30-31 травня  2019  року адміністрацією школи було проведено аналіз результатів навчальних досягнень учнів школи за 2018-2019 навчальний  рік  (3-11 класи) який засвідчив, що переважна більшість учнів школи  засвоїла навчальні предмети відповідно до навчальних програм і планів.   44%  - 21 учнів мають навчальні  досягнення високого і достатнього рівня, з високим рівнем всього 2 учні (4%), 52% - 25 учнів завершили  навчальний рік  на середньому рівні, 2 учні –  4% - мають початковий рівень (1 учень 10 класу на індивідуальному навчанні, атестований,  Півошенко М.).

         Якісний показник склав 44%, що на 2% більший  показника минулого навчального року (42%)  та більший   показника  за І семестр 2018-2019 навчального року на 9%.

         З початковим рівнем навчальних досягнень по школі всього 2 учні – 4% (за І семестр  – 5 учнів 10%), та  на 5 % показник зменшився  у порівнянні з 2017-2018 навчальним роком (4% проти 9 % минулого року).

 

Учні школи, які мають високий рівень навчальних досягнень:

З/п.

Прізвище, імя учня

Клас

%

1

  Гундяк Владислав

4 клас

      4%

2

Лісянець Максим

7 клас

Учні школи, які мають високий і достатній

рівень навчальних досягнень:

з/п

Прізвище та ім’я учня

Клас

%

1

Дідиченко Дарина

3 клас

44%

2

Клебан Сергій

4 клас

3

Остапенко Олексій

4 клас

4

Городецький Артур

4 клас

5

Годованець Валерій

5 клас

6

Фаренюк Андрій

5 клас

7

Савчук Ярослав

5 клас

8

Щербак Іван

5 клас

9

Бартецька Любов

6 клас

10

Вахата Сергій

6 клас

11

Коропець Софія

6 клас

12

Щаслива Дарія

6 клас

13

Жмудюк Вікторія

7 клас

14

Колодій Світлана

8 клас

15

Півошенко Сніжана

8 клас

16

Безпалько Сергій

       8  клас

17

Фаренюк Дмитро

        8 клас

18

Жмудюк Наталія

      10 клас

19

Ласнов Іван

      10 клас

 Учні школи,  у яких  навчальні досягнення середнього  і достатнього рівня (4-9 балів), але має  з 1-2-х предметів бали початкового  рівня:

- Том’як Назар (3 клас, українська  мова та математика)

-Дідиченко Анна (8 клас, алгебра)

      Проведений аналіз рівня навчальних досягнень учнів школи за підсумками    2018-2019 навчального року виявив те,  що 2  учні  (4%)  мають початковий рівень навчальних досягнень.   

    Учнів із середнім рівнем навчальних досягнень  3 - 11 класів за 2018-2019 навчальний рік  -  52%  (26 учнів), що майже рівняється із минулорічним показником.

       Вище та в межах 50% використаних можливостей навчаються

34 учні ( 77% ) 3 -11 класів:

 

№ з/п

Прізвище та ім’я учня

Клас

Навчальний рік

1

Дідиченко Дарина

3 клас

63%

2

Городецький Артур

4 клас

63%

3

Гундяк Владислав

4 клас

88%

4

Клебан Сергій

 4 клас

68%

5

Остапенко Олексій

4  клас

73%

6

Пиріжкова Каріна

3 клас

51%

7

Годованець Валерій

4 клас

72%

8

Савчук Ярослав

4 клас

62%

9

Фаренюк Андрій

4 клас

75%

10

Дідиченко Скргій

4 клас

54%

11

Марущак Ганна

4 клас

57%

12

Півошенко Юлія

4 клас

55%

13

Щербак Іван

4 клас

72%

14

Бартецька Любов

6 клас

77%

15

Вахата Сергій

6 клас

68%

16

Коропець Софія

6 клас

73%

17

Терлецький Олександр

6клас

55%

18

Щаслива Дарія

6 клас

81%

19

Жмудюк Вікторія

7 клас

78%

20

Лісянець Максим

7 клас

90%

21

Пиріжков Олександр

7 клас

57%

22

Токарєва Дарина

7 клас

63%

23

Безпалько Сергій

8 клас

77%

24

Колодій Світлана

8 клас

76%

25

Півошенко Сніжана

8 клас

71%

26

Рижук Олексій

8 клас

58%

27

Фаренюк Дмитро

8 клас

75%

28

Жмудюк Наталія

10 клас

80%

29

Ласнов Іван

10 клас

64%

30

Самойлов Артур

10 клас

61%

31

Котик Микола

10 клас

60%

32

Терлецька Ганна

10 клас

63%

33

Тихонюк Артем

10 клас

61%

34

Півошенко Микола

10 клас

51%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нижче  50% використаних можливостей навчаються

12 учнів 3 -11 класів (25%):

     № з/п

Прізвище та ім’я учня

Клас

Навчальний рік

1

Жардецька Наталія

3 клас

40%

2

Карпусь Владислав

3 клас

48%

3

Король Вадим

3 клас

33%

4

Луценко Ілля

3 клас

48%

5

Том’як Назар

3 клас

26%

6

Дідиченко Валерія

4 клас

38%

7

Мамедова Діана

4 клас

41%

8

Дідиченко Анна

8 клас

42%

9

Дідиченко Ігор

8 клас

47%

10

Хомжа Владислав

8 клас

48%

11

Дідиченко Анастасія

10 клас

49%

12

Коротянський Володимир

11 клас

40%

 

Результати навчальної діяльності

 за  2018-2019 навчальний рік

 

Клас

Кількість

учнів

Високий

Рівень

10-12 б.

%

Достатній

рівень

7-9 б.

%

Середній

Рівень

4-6 б.

%

Початковий

Рівень

1-3 б.

%

3

6

-

 

1

 

17

4

66

1

17

4

7

1

14

3

 

43

3

43

-

-

5

8

-

-

4

 

50

4

50

-

-

6

5

-

-

4

 

80

1

20

-

-

7

4

1

25

1

 

25

2

50

-

-

8

8

-

-

4

 

50

3

38

1

12

10

5

-

-

2

 

40

3

60

-

-

11

5

-

-

-

 

-

5

100

-

-

     8

48

2

4%

19

40%

25

52%

2

4%

 

Результати навчальної діяльності  3  класу (у відсотках використаних можливостей) за 2018 – 2019 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

 

Середній бал класу

 

% використаних

можливостей

1

Дідиченко Дарина

45

9

 

 

6

 

63

2

Жардецька Наталія

29

5.8

41

3

Карпусь Владислав

35

7

49

4

Король Вадим

24

4.8

33

5

Луценко Ілля

35

7

49

6

Том’як Назар

19

3.8

26

(5 предметів * 12 балів=можливих60  балів)

Результати навчальної діяльності  4  класу (у відсотках використаних можливостей) за 2018 – 2019 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

 

Середній бал класу

 

% використаних

можливостей

1

Городецький Артур

38

7.5

 

 

7

 

63

2

Гундяк Владислав

53

10.6

88

3

Дідиченко Валерія

23

4.6

38

4

Клебан Сергій

41

8.2

68

5

Мамедова Діана

25

5

41

6

Остапенко Олексій

44

8.8

73

7

Пиріжкова Каріна

31

6.2

51

(5 предметів * 12 балів=можливих60  балів)

Результати навчальної діяльності  5  класу (у відсотках використаних можливостей) за 2018 – 2019 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

 

Середній бал класу

 

% використаних

можливостей

1

Годованець Валерій

129

8.6

 

 

8

 

 

72

2

Діденко Сергій

98

6.5

54

3

Марущак Ганна

103

6.7

57

4

Оцабрик Богдан

107

7.1

59

5

Півошенко Юлія

99

6.6

55

6

Савчук Ярослав

112

7.5

62

7

Хомотюк Ангеліна

135

9.0

75

8

Щербак Іван

130

8.7

72

(15 предметів * 12 балів=можливих 180  балів)

 Результати навчальної діяльності  6 класу (у відсотках використаних можливостей) за 2018 – 2019 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

 

Середній бал класу

 % використаних

можливостей

1

Бартецька Любов

147

9.1

 

8

77

2

Вахата Сергій

131

8.1

68

3

Коропець Софія

141

8.8

73

4

Терлецький Олександр

106

6.6

55

5

Щаслива Дарія

156

9.7

81

(16 предметів * 12 балів=можливих 192  балів)

 Результати навчальної діяльності 7 класу (у відсотках використаних можливостей) за 2018 – 2019 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

Середній бал класу

% використаних

можливостей

1

Жмудюк Вікторія

178

9.4

 

 

9

78

2

Лісянець Максим

205

10.1

90

3

Пиріжков Олександр

131

6.9

57

4

Токарєва Дарина

144

7.6

63

(19  предметів * 12 балів=можливих  228  балів)

Результати навчальної діяльності 8 класу (у відсотках використаних можливостей) за 2018 – 2019 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

 

Середній бал класу

% використаних

можливостей

1

Безпалько Сергій

166

9.2

 

 

 

 

7

77

2

Дідиченко Анна

92

5.1

43

3

Дідиченко  Ігор

101

5.6

47

4

Колодій Світлана

164

9.1

76

5

Півошенко Сніжана

153

8.5

71

6

Рижук Олексій

126

7

58

7

ФаренюкДмитро

162

9

75

8

Хомжа Владислав

105

5.8

49

(18 предметів * 12 балів=можливих 216 балів)

Результати навчальної діяльності  10 класу (у відсотках використаних можливостей) за 2018 – 2019 навчальний рік

 

№ з.п.

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

Середній бал

 

Середній бал класу

% використаних

можливостей

1

Дідиченко Анастасія

106

5.9

 

 

6

49

2

Жмудюк Наталія

172

9.6

80

3

Ласнов Іван

138

7.7

64

4

Самойлов Артур

131

7.3

61

5

Півошенко Микола

104

6.5

54

(18 предметів * 12 балів=можливих 216 балів)

Результати навчальної діяльності 11 класу (у відсотках використаних можливостей) за 2018 – 2019 навчальний рік

 

з/п

 

Прізвище, ім’я учня

Сума балів за всі навчальні предмети

 

Середній бал

 

Середній бал класу

 

% використаних

можливостей

1

Коротянський Володимир

98

4.9

 

 

 

7

40

2

Котик Микола

146

7.3

60

3

Рижук Ліана

131

6.5

48

4

Терлецька Ганна

154

7.6

63

5

Тихонюк Артем

148

7.4

61

(20  предметів * 12 балів=можливих 224 бали)

          Відповідно до плану роботи школи з метою  контролю рівня навчальних досягнень учнів школи з 09.04 по 27.05 2019  року проведено контрольні роботи.  Метою перевірки реального рівня освіти учнів 3, 4, 5-8, 10, 11 класів було дотримання державних стандартів освіти при викладанні навчальних предметів, визначення рівня  навчальних досягнень учнів та рівня сформованості знань вищезгаданих предметів.

      Виконували контрольні роботи 104 учні школи з 114 учнів за списком із них написали (зведений аналіз   результатів навчальних досягнень):

 

 

Предмет

 

Клас

К-ть. учнів

 

Писало роботу

учнів

Результати навчальних досягнень

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній

рівень

Високий

рівень

Якісний

показник,    середній бал

Українська мова

3

6

5

1

20

2

40

1

20

1

20

40

6

Українська мова

4

7

4

-

-

1

25

2

50

1

25

75

7.2

Українська мова

7

4

4

-

-

1

25

2

50

1

25

75

7,2

Українська мова

11

5

5

-

-

2

40

3

60

-

-

60

5,6

Англ. мова

6

5

5

1

20

1

20

3

60

-

-

60

6.2

Англ. мова

10

5

4

-

-

2

50

2

50

-

-

50

6.7

Англ. мова

11

 

5

1

20

2

40

2

40

-

-

40

6.4

Російськамова

8

8

8

1

12.5

5

62.5

2

25

-

-

25

5.4

Російська мова

10

4

3

-

-

1

33

1

33

1

33

67

7.3

Математика

3

6

5

3

60

1

20

1

20

-

-

20

3

Математика

4

7

5

-

-

-

-

1

20

4

80

100

8.4

Математика

5

8

6

1

16.6

2

33

3

50

-

-

50

6

Математика

6

5

5

-

-

1

20

4

80

 

 

80

7.2

Алгебра

7

4

4

-

-

2

50

2

50

-

-

50

7.8

Алгебра

11

5

5

-

-

4

80

1

20

-

-

20

6.5

Геометрія

8

8

8

2

25

2

25

4

50

-

-

50

6.8

Фізика

7

4

4

-

-

1

25

1

25

2

50

75

6.4

Біологія

6

5

5

-

-

2

40

3

60

-

-

60

6.8

Хімія

11

5

5

1

20

4

80

-

-

-

-

0

4.8

Географія

6

5

5

-

-

2

40

3

60

-

-

60

7.4

Географія

7

4

4

-

-

2

50

1

25

1

25

50

6.7

Всього 10 предметів

20

114

104

11

10

40

39

42

41

11

10

51

6.8

                               

        Узагальнений якісний показник контрольних робіт за ІІ семестр (навчальний рік)становить 51%,(за І семестр  - 39%).   Високий рівень  11  учнів – 10 %,  достатній рівень   42   учнів -  41 %,  середній рівень  40   учнів – 39 %, початковий рівень 11 учнів  -   10 %. ( Відповідно у І семестрі - високий рівень  11 учнів – 8 %, достатній рівень   40   учнів - 31 %,середній рівень     57   учні – 44 %, початковий рівень 23 учнів – 18 %.

Якісний показник склав 39%.

          Аналізуючи результати контрольних робіт за навчальний рік слід відзначити, що більшість учнів школи, які писали контрольну роботу справились із запропонованими завданнями, мають відповідний рівень навчальних досягнень, а результати свідчать про те, що навчальна програма за ІI семестр (і в цілому за навчальний рік) 2018 – 2019 навчального року виконана повністю, навчальні досягнення учнів відповідають вимогам державних стандартів.  Державна підсумкова атестація  здобувачів початкової освіти здійснювалася з метою внутрішнього моніторингу якості освіти у формі підсумкових контрольних робіт з двох предметів: української мови (передбачала оцінювання результатів навчання з української мови та читання) і математики. Завдання для проведення державної підсумкової атестації здобувачів початкової освіти було затверджено відповідно Орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації у 2018-2019 навчальному році,які сформовано відповідно до державних вимог щодо навчальних досягнень учнів.

Узагальнений результат підсумкової  контрольної роботи

(ДПА) з української мови у порівнянні з річними балами:

з/п

 

 

Учнів,

що склад.

ДПА.

 

Річні

Рівень навчальних досягнень

 

1

 

2

 

3

Всього

 

%

 

4

 

5

 

6

Всього

 

%

 

7

 

8

 

9

Всього

 

%

 

10

 

11

 

12

Всього

 

%

Середнійбал

Як. пок. у  %

1

ДПА

7

-

-

-

0

0

-

-

2

2

29

2

-

-

2

29

-

3

-

3

42

8.4

71

2

Річні

7

-

-

-

0

0

-

2

1

3

43

1

2

-

3

43

1

-

-

1

14

7

57

 

Узагальнений результат підсумкової  контрольної роботи

(ДПА) з математики у порівнянні з річними балами:

з/п

 

 

Учнів,

що склад.

ДПА.

 

Річні

                                                            Рівень навчальних досягнень

 

1

 

2

 

3

Всього

 

%

 

4

 

5

 

6

Всього

 

%

 

7

 

8

 

9

Всього

 

%

 

10

 

11

 

12

Всього

 

%

Середній бал

Якпок. у  %

1

ДПА

7

-

-

-

-

-

1

-

1

2

29

1

1

-

2

29

-

3

-

3

42

8.3

72

2

Річні

7

-

-

-

-

-

-

2

-

2

29

1

2

1

4

57

-

1

-

1

14

8

71

 

Узагальнені результати ДПА (українська мова, математика)

 здобувачів початкової освіти:

           Державній підсумковій атестації підлягали результати навчальної діяльності учнів 11 класу з української мови -23.05.2019 року, історії  України - 04.06.2019 року  та один предмет за вибором учня   географія - 11.06.2019 року. У ЗНО (ДПА) брали участь 3 учні 11 класу (Котик Микола, Тихонюк Артем, Терлецька Ганна),  2 учні звільнені за станом здоров’я  (Рижук Ліана, Коротянський Володимир).

                Узагальнений результат державної підсумкової атестації:

 

з/п

 

 

 

 

Предмет

 

 

Учнів за

списком

Кількість учнів,

що складали

ДПА

Рівень навчальних досягнень (учнів, %)

Якісний показник %

Початковий

рівень

 

 

Середній рівень

 

 

Достатній рівень

Високий

рівень

1

Українська мова 

5

3

-

1

2

-

67

2

Історія України 

5

3

-

2

1

-

33

3

Географія  

5

3

-

-

3

-

100


 

 

з/п

 

 

Прізвище, ініціали учня

Результати навчальних досягнень учня з навчальних предметів, з яких він пройшов ДПА

 

 

Примітка

українська мова

історія України

математика

англійська мова

французька мова

біологія

географія

фізика

хімія

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

Річна оцінка

Оцінка за  ДПА

 

1

Коротянський

 Володимир

 

4

-

3

-

 

 

 

 

 

 

 

 

4

-

 

 

 

 

звільнений за станом здоров’я

2

Котик

Микола

6

5

6

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

7

 

 

 

 

 

3

Рижук Ліана

6

-

5

-

 

 

 

 

 

 

 

 

6

-

 

 

 

 

звільнена за станом здоров’я

4

Терлецька Ганна

6

8

6

6

 

 

 

 

 

 

 

 

6

7

 

 

 

 

 

5

Тихонюк

Артем

6

7

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

7

7

 

 

 

 

 

              Результати   ДПА з української мови та літератури одинадцятикласники  (3 учні) отримали:  з початковим рівнем – 0%, 1 учень - 33% середнього рівня (Котик Микола),   з достатнім рівнем – 67% (Терлецька Ганна, Тихонюк Артем) з високим рівнем 0%. Отриманий результат  дещо нижчий річному оцінюванню навчальних досягнень у Котика Миколи на 1 бал, а у Тихонюка Артема та Терлецької Ганни результат вищий на 1 бал.

          Результати    ДПА з історії України: початкового рівня немає, з середнім рівнем 2 учні – 67% (Котик Микола, Терлецька Ганна),  достатнім рівнем 1 учень - 33% (Тихонюк Артем), з високим рівнем 0%.  У Котика Миколи та Терлецької  Ганни отриманий результат ДПА відповідає річному оцінюванню (6 балів),  а у Тихонюка Артема – вищий  за річний бал.  

         Географію    складали  3  одинадцятикласники: Котик Микола та Тихонюк Артем  підтвердили річний бал - 7 балів (річний бал 7), а у Терлецької Ганни ДПА 7 балів (річне оцінювання - 6 балів.

          За узагальненими результатами   якісний показник   по предметах склав: українська мова - 67%, історія України-33%, географія- 100%.

         В цілому результати атестації свідчать про те, що учні 11 класу в основному підтвердили результати річного оцінювання.