Гайсин

Новини


Важлива Інформація від МОН

ПРОБНЕ ЗНО В КИЄВІ, ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ТА МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ ПЕРЕНЕСЕНО НА 24 КВІТНЯ

Через припинення руху громадського транспорту, що унеможливлює доїзд зареєстрованих учасників, а також педагогів, залучених до проведення тестування, пробне ЗНО відтерміновується у низці регіонів.

Пробне ЗНО 2021 у Києві, Чернігівській та Миколаївській областях буде проведено 24 квітня. Наразі в інших регіонах України пробне ЗНО заплановано на 10 квітня.

Докладніше про саме тестування, внесення відповідей до спеціального сервісу, отримання результатів у контексті нових дат читайте у цьому матеріалі

За актуальною інформацією слідкуйте на офіційних ресурсах МОН (сайтFacebook-сторінкаTelegram-канал), а також на сайті УЦОЯО.

 НА ПЛАТФОРМІ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН» РОЗПОЧАВ РОБОТУ «КАБІНЕТ УЧИТЕЛЯ»

На онлайн-платформі «Всеукраїнська школа онлайн» розпочав роботу інструмент «Кабінет учителя». 

Його функціонал дає можливість: 

  • влаштовувати дискусії для обговорення окремих тем,
  • відстежувати прогрес у навчанні кожного учня,
  • створювати віртуальні класи,
  • запрошувати учнів до перегляду курсів.

Також заплановано згодом забезпечити можливість для вчителів створювати власні курси на платформі.

Більше інформації про можливості «Кабінету вчителя» – у відеоінструкції за посиланням, а також у цій публікації на сайті МОН

 ВСЕ ПРО ВАКЦИНАЦІЮ ВІД COVID-19: СПЕЦІАЛЬНИЙ ВЕБІНАР ДЛЯ ОСВІТЯН

За тиждень, 15 квітня, ЮНІСЕФ проведе для освітян вебінар про вакцинацію від COVID-19.

Під час заходу йтиметься про вакцини, які доступні в Україні, про можливі побічні реакції, а також про те, чому саме освітяни включені у пріоритетні групи для вакцинації від COVID-19. 

Чекайте детального анонсу вебінару на Facebook-сторінках МОНЮНІСЕФ та Освіторії. А поки заплануйте собі час для перегляду вебінару – він відбудеться 15 квітня о 15:00.

 ПРОВОДЬТЕ НАЙБІЛЬШИЙ УРОК У СВІТІ З ЕКОЛОГІЇ ТА КЛІМАТИЧНИХ ЗМІН

Зміни клімату – проблема, від якої потерпає кожна країна і кожен житель нашої планети. Ми всі повинні працювати над досягненням однієї із Цілей сталого розвитку – боротьбою зі зміною клімату.

Для того, щоб підвищити обізнаність дітей в екологічних проблемах, до Дня Землі разом із Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) EdEra розробила план та матеріали до Найбільшого уроку у світі з екології та кліматичних змін «Планета — мій дім». Матеріали включають план уроку для вчителя, презентацію уроку та робочий зошит для учнів. Працюючи з зошитом, учні дізнаються більше про те, що таке зміни клімату, що їх спричиняє та як ми можемо самостійно почати рятувати планету вже зараз. Його можна використовувати як для заняття в аудиторії, так і під час дистанційного навчання. Робочий зошит ви можете завантажити за посиланням: https://bit.ly/2O7x7VQНагадуємо, що вчителі, які успішно пройдуть тестування, отримають сертифікат учасника, розрахований на 2 академічні години. Також серед усіх учасників буде проведено розіграш подарунків від ЮНІСЕФ. Для того, щоб взяти участь, потрібно:

  • провести урок та зробити декілька фото проведеного уроку разом з учнями
  • опублікувати їх у Facebook з хештегом #планета_мій_дім
  • заповнити форму учасника до 21 квітня включно (обовʼязково): https://forms.gle/QfSo1uohCgJ15Lyu7 

Результати розіграшу повідомлять 50-ти переможцям поштою у День Землі, 22 квітня. Переможці отримають набір для збору станції моніторингу якості повітря. За допомогою цього простого у користуванні приладу школа долучиться до збору даних у своєму населеному пункті для SaveEcoBot, єдиного в Україні екологічного чат-боту, який поєднує дані про забруднення, забруднювачів та інструменти захисту довкілля. 

 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ЯКОСТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ТА ДОСТУПУ ДІТЕЙ З ООП ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Представлено результати двох досліджень (дослідження 1дослідження 2) щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання. Дослідження були реалізовані за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

Результати досліджень засвідчили проблемні моменти у розвитку інклюзивного навчання в системі освіти, а також визначили низку перешкод у забезпеченні якості інклюзивної освіти та ефективного доступу кожної дитини з ООП до інклюзивного навчання.

З урахуванням результатів експерти напрацювали рекомендації щодо подолання проблем та визначили подальші кроки у розбудові системи інклюзивної освіти в Україні.

Результати дослідження та рекомендації орієнтовано на використання центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами вищої освіти, надавачами освітніх, соціальних та інших послуг дітям та сім’ям. Також рекомендації будуть корисними недержавним організаціям у плануванні діяльності щодо забезпечення ефективного доступу дітей до інклюзивного навчання.

Більше про це – ось тут

 ІНФОКАМПАНІЯ ПРО СИСТЕМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В УКРАЇНСЬКИХ ШКОЛАХ

«Якісна школа – це середовище, у якому дитина щаслива» – з таким слоганом Державна служба якості освіти запустила інформаційну кампанію про систему забезпечення якості освіти в українських школах. Кампанію створено в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», яка впроваджується в рамках проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

В межах кампанії Державна служба якості освіти створила інформаційний ресурс qualityeducation.org.ua та анімовані відеоролики про те, що таке якісна школа та система забезпечення якості освіти, впровадженням якої займається Служба. Ролики розміщено на YouTube-каналі Служби.

Більше про кампанію дізнавайтесь ось тут

 ПРОДОВЖЕННЯ РЕФОРМИ НУШ, РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ І ПОЗАШКІЛЛЯ – З-ПОМІЖ ПРІОРИТЕТІВ УРЯДУ

Продовження реформи «Нова українська школа», затвердження модельних навчальних програм для базової середньої освіти, розвиток інклюзивної освіти і позашкілля, а також підготовка до участі України в дослідженнях PISA-2022 і TIMSS – з-поміж пріоритетів МОН і Кабінету Міністрів на поточний рік. Про ці та інші наміри йдеться у плані пріоритетних дій Уряду на 2021 рік.

Зокрема, планується затвердити модельні навчальні програми на основі нового Державного стандарту базової середньої освіти та затвердженої у лютому 2021-го типової освітньої програми, а також забезпечити учнів 4-х класів підручниками для Нової української школи.

Докладно про заплановані зміни у шкільній освіті читайте за посиланням

 РОЗПОЧАВСЯ ФІНАЛ КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2021» – ВПЕРШЕ ВІН ВІДБУВАЄТЬСЯ ОНЛАЙН

1-22 квітня триватимуть відбірковий та фінальний етапи заключного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021». Двадцять п’ять учасників у кожній з номінацій, які вибороли титул «Учитель року» в областях, змагатимуться у конкурсі на всеукраїнському рівні.

Конкурс «Учитель року» вперше проводиться дистанційно, що є новим досвідом для учасників, журі та організаторів. Водночас критерії оцінювання конкурсних випробувань, які учасники проходитимуть онлайн, залишаються незмінними.

Результати конкурсних випробувань відображатимуться в балах, а оціночні відомості розміщуватимуться на сторінці «Учитель року – 2021» сайту МОН (рубрика «Щоденник конкурсу»).

Дванадцять учасників, які посядуть перші місця в рейтингу відбіркового етапу, братимуть участь у фіналі, де визначать переможців та лауреатів конкурсу.

Докладніше про це читайте за посиланням

 На сьогодні все! Дякуємо, що залишаєтесь із нами на зв’язку.

З любов'ю  команда Міністерства освіти і науки України





09.04.2021 | Aдмін

Вернутись назад