Новини
Освітні втрати: як учителю їх діагностувати та компенсувати.Завдання вчителя під час проведення уроків в умовах воєнного стану .
Пріоритетним завданням вчителя під час проведення уроків в умовах воєнного стану є створення атмосфери взаєморозуміння, поваги та психологічної підтримки, вміння виявити прогалини та розробити завдання, працювати як під час уроку, так і після нього для усунення освітніх прогалин та закріплення матеріалу. З метою посилення практичної спрямованості роботи учителів методичного об'єднання природничо-математичного циклу відбулося засідання на тему «Освітні втрати: як учителю їх діагностувати та компенсувати». Особлива увага була приділена роботі з допомоги здобувачам освіти надолужити пропущене і успішно продовжувати навчання, надання вчителями рекомендацій та доступу до онлайн-ресурсів, які допомагають учням у засвоєння навчального матеріалу, використання застосунків, інфографіки.
На засіданнях методичного об’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу здійснювався аналіз роботи за І семестр. Опрацювано обласний науково-методичний проєкт «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи», вивчені методи і прийоми дистанційного навчання (досвід карантину), методи та прийоми створення ситуації успіху, На уроках суспільно –гуманітарного циклу використовувалися методи підтримуючого оцінювання в умовах різних форм організації навчального процесу. Використано ігрові, гейм-технології з метою стимулювання пізнавального інтересу учнів. Педагогами вивчено проєктну діяльність учнів як форму самостійної роботи. Застосовано продуктивні технології формування критичного мислення на уроках з дисциплін суспільно-гуманітарного спрямування. Опрацьовано та налагоджено партнерську взаємодію закладу освіти і сім’ї. Проведено діагностику динаміки розвитку професійної компетентності педагогів суспільно –гуманітарного спрямування в умовах роботи над проєктом.
10.01.2024 | Aдмін
Ця сторінка була відвідана разів з 01 січня 2014 року