Новини
Будь обережним на дорозі
У рамках проведення Тижня безпеки дорожнього руху, з метою посилення профілактичної та роз'яснювальної роботи , підвищення рівня культури поведінки дітей на дорогах та закріплення знань правил дорожнього руху у школі було проведено ряд інформативних заходів серед учнів 5 - 7 класів: учні 6 класу були учасниками тренінгу "Знай та виконуй правила дорожнього руху " із застосуванням фото та відеоматеріалів, п'ятикласники змагалися у знаннях з теми "Розумний пішохід", розв'язуючи цікаві ситуативні задачі.
.jpg)
.jpg)
Молоде покоління – за безпеку дорожнього руху
З метою поліпшення роботи із запобігання дитячому дорожньо-транспортному травматизму, формування навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах, удосконалення і узагальнення знань з безпеки дорожнього руху, правил пішоходів, безпечного поводження під час руху до школи і додому, у школі проведено заходи з учнями 1-4 класів. Учителі початкових класів: Бандура О.О., Ремезюк Г.І, Лісянець С.М. організували перегляд мультфільмів : «Дітям про правила дорожнього руху», «Азбука дорожньої безпеки», перегляд презентації «Дорожній рух», виставку малюнків «Я пішохід»
Урок позакласного читання
Цікаво пройшов урок української літератури у 5 класі на тему «Василь Королів-Старий «Потерчата». Учні переглядали навчальний відеофільм «Легенда про потерчат», складали портрет головних персонажів за опорними словами, проходили он-лайн-тести, висловлювали свої думки під час обговорення питання «Потерчата – носії зла чи добра?» Учитель Лісянець С. М. впродовж уроку намагалась висвітлити переносне значення казки, учити учнів оцінювати вчинки казкових героїв, розрізняти добро та зло як у казках, так і в житті, виробляти вміння відтворювати в уяві незвичайні художні картини, зображені автором-казкарем, формувати вміння усвідомлювати важливу потребу уважного ставлення до ближнього, любові до нього.
Ринок праці потребує кадрів
В умовах, коли щоріч з’являються нові професії, коли наукова революція розвивається – ринок праці потребує старих та нових кадрів. Суспільство потребує роз’яснювальної роботи щодо професій, які є необхідними в нашій державі.Старшокласникам часто бракує інформації, що стосується питань професійного вибору в сучасних соціально-економічних умовах. З метою запобігти помилок у виборі професії, формувати професійні інтереси та здібності, ознайомити майбутніх випускників з різноманітністю навчальних закладів, умовами вступу, класний керівник 11 класу Хомотюк Г.В. провела профорієнтаційну роботу серед учнів 9-11 класів.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Дзвенить струмочком рідна мова
Сьогодні, 9 листопада,— День української писемності й мови. Це свято було встановлено в нашій країні 9 листопада 1997 року. Цього ж дня православна церква вшановує пам’ять святого преподобного Нестора-Літописця. Кожна епоха дарує людству нові винаходи і відкриття. Але найбільшим винаходом людства було письмо. Адже саме завдяки написаному слову люди збагнули світ і своє місце в ньому. З метою розширення знань про величні пам’ятки давньої літератури, піднесення престижу української мови, формування та пробудження почуття національної гідності , виховання любові до рідної мови, рідного краю, його традицій, у школі відбулися заходи , приурочені цій славній даті. Учні 6- 11 працювали над творчими проектами : «Нестор Літописець – батько української історії та словесності», «Мово моя українська, мово моя материнська!..», «Цікаві факти про українську мову», «Дзвенить струмочком рідна мова», «Скорботний календар української мови». Школярі мали змогу продемонструвати ерудицію та швидке логічне мислення у процесі проведення інтелектуальної гри-конкурсу «Мово українська, гордосте моя», переможцем якої стала учениця 7 класу Колодій Світлана. Про цікаві факти з життєпису мецената конкурсу знавців української мови учні дізналися, переглянувши презентацію «Від Нестора Літописця – до Петра Яцика».
НАШІ ПІСНІ
XVII Всеукраїнський радіодиктант національної єдності під гаслом "Нас багато. Ми різні. Але нас об’єднує спільна мета" традиційно відбувся у День української писемності і мови. Учні та учителі нашої школи також долучилися до написання диктанту.
Ця сторінка була відвідана