Новини
Голокост – вічний урок людству
Що ми знаємо про Голокост? Скільки людей загинуло і скільки вижило? Хто були ті люди, які попри загрозу власному життю рятували євреїв під час Другої світової війни? Яка доля тих, кого врятували? Сьогодні у закладі здобувачі освіти шукали відповіді на ці запитання під час інтерактивного графічного квесту «Дон Хешбон, або Кожен - враховується!». Школярі дізналися про вчинок сера Ніколаса Вінстона, який відправив 669 єврейських дітей шістьома потягами до Лондону, чим врятував їх життя.Той, хто рятує душу одну, - рятує цілий світ! А метелик? Чому саме він? В 1943 році маленький хлопчик із варшавського гетто написав у своєму листі: “…найжахливіше те, що в гетто метелики не живуть”. Для хлопчика МЕТЕЛИК був символом життя й радості. Учні розмістили своїх паперових метеликів на «дереві життя», щоб нагадати прийдешнім поколінням трагічні уроки історії.
«Соборна мати Україна, одна для всіх, як оберіг »
Свято Соборності України відзначається щороку в день проголошення Акту возз’єднання Української Народної Республіки й Західно – Української Народної Республіки, що відбулося 22.01.1919 року. Офіційно ця подія святкується з 1999 року. Територіальна єдність України ще з давніх часів – дуже болюча тема, так як вороги завжди "роздирали" нашу Батьківщину на дві частини. Тепер це свято, як ніколи актуальне. Всього за тисячу кілометрів від нас ведуться запеклі бої за єдність та свободу України.З метою формування національної свідомості здобувачів освіти, виховання в них почуття патріотизму та з нагоди відзначення Дня Соборності України, в нашому закладі було проведено ряд заходів:інформаційні хвилинки»Одна, єдина, неділима Україна», бібліотечний дайджест «»Сторіччя боротьби: уроки для сьогодення», переглянули фільм «Свято злуки. Політика пам’яті», організовано акцію «Живий ланцюг єднання», семикласники малювали «Малюнок єдності» та змагалися у квесті «З’єднаймо Україну», провели фотовиставку «Україна – це ми!».
Екскурсія до Гайсинського РУ ГУ ДСНС України у Вінницькій області
Під час екскурсії учні мали змогу ознайомитися з правилами пожежної безпеки, розширити свою уяву про небезпечну роботу рятувальника, про способи гасіння пожеж, рятування людей, тварин та майна; побачити на власні очі механізм і будову та устаткування гаража з пожежними автомобілями.
Освітні втрати: як учителю їх діагностувати та компенсувати.Завдання вчителя під час проведення уроків в умовах воєнного стану .
Пріоритетним завданням вчителя під час проведення уроків в умовах воєнного стану є створення атмосфери взаєморозуміння, поваги та психологічної підтримки, вміння виявити прогалини та розробити завдання, працювати як під час уроку, так і після нього для усунення освітніх прогалин та закріплення матеріалу. З метою посилення практичної спрямованості роботи учителів методичного об'єднання природничо-математичного циклу відбулося засідання на тему «Освітні втрати: як учителю їх діагностувати та компенсувати». Особлива увага була приділена роботі з допомоги здобувачам освіти надолужити пропущене і успішно продовжувати навчання, надання вчителями рекомендацій та доступу до онлайн-ресурсів, які допомагають учням у засвоєння навчального матеріалу, використання застосунків, інфографіки.
На засіданнях методичного об’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу здійснювався аналіз роботи за І семестр. Опрацювано обласний науково-методичний проєкт «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи», вивчені методи і прийоми дистанційного навчання (досвід карантину), методи та прийоми створення ситуації успіху, На уроках суспільно –гуманітарного циклу використовувалися методи підтримуючого оцінювання в умовах різних форм організації навчального процесу. Використано ігрові, гейм-технології з метою стимулювання пізнавального інтересу учнів. Педагогами вивчено проєктну діяльність учнів як форму самостійної роботи. Застосовано продуктивні технології формування критичного мислення на уроках з дисциплін суспільно-гуманітарного спрямування. Опрацьовано та налагоджено партнерську взаємодію закладу освіти і сім’ї. Проведено діагностику динаміки розвитку професійної компетентності педагогів суспільно –гуманітарного спрямування в умовах роботи над проєктом.
Свято наближається
Закінчення першого семестру навчального року співпадає з довгоочікуваними Новорічними та Різдвяними святами, яких так чекають і діти, і дорослі, тим більше, що попереду зимові канікули. Новий рік - це свято, коли чудеса трапляються щосекунди. У переддень Нового року ми всі знову починаємо вірити в казку, сподіваємося на щасливі зміни і, затамувавши подих, загадуємо бажання. А щоб ці бажання справдились, школярам нашого закладу потрібно було підготувати казкову атмосферу - прикрасити новорічну ялинку, актову залу, сніжинками, гірляндами та іграшками. Зимові свята люблять і діти, і дорослі. Усі ми чекаємо від них подарунків, веселого настрою, а головне — чудес. Школярів привітали та почастували новорічними подарунками представники ПК «Зоря Поділля» та, за ініціативи сільського старости Новака О.Г. , представники ТОВ ім. Сави Терещука.
Чорнобиль не має минулого часу
14 грудня в Україні традиційно вшановують ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, людей, які ціною свого життя і здоров'я змогли приборкати страшну трагедію ХХ століття, яка сталася 26 квітня 1986 року. З метою виховання патріотичних почуттів у підростаючого покоління, яке має знати та пам'ятати про долі сотень тисяч відомих та безіменних приборкувачів оскаженілого "мирного атому" та його жертв , були проведені тематичні заходи : виховна година "Чорнобиль не має минулого часу", під час якої учні пригадали ті трагічні події, які відбулися у квітні 1986 року на Чорнобильській АЕС, вшанували тих, хто, не шкодуючи свого здоров'я та життя, заслонили собою світ від радіаційної хвилі; переглянули відео, зняті в період ліквідації катастрофи та сучасний вигляд Чорнобиля. Учні 8 класу переглянули відео- презентацію «Ті, що ввійшли в полум’я» про пожежників, які першими вийшли на лінію вогню і отримали смертельну дозу радіації. Була проведена віртуальна екскурсія в "Зону відчудження", а бібліотекар закладу ознайомила учнів з літературою українських письменників Ліни Костенко, Івана Драча, В.Яворівського, Євгена Гуцала з даної тематики.