Новини
«…щоби дитина виростала на людину»
Екскурсія є невід'ємною частиною навчально-виховного процесу і активним дієвим методом навчання. Це шлях, як донести «важку серцю інформацію», як вчити дітей бути добрими, співпереживати, як діяти щиро і розсудливо, дієвий спосіб перетворити клас на колектив друзів. Саме тому сьогодні учні нашої школи здійснили екскурсію до місцевої церкви. Мета цього заходу - дати школярам можливість поринути в атмосферу духовності, співпереживання і великої гордості за свою історію. Говорячи, власне, про цінності, Блаженніший Любомир Гузар каже: «Я хотів би охопити ці цінності одним висловом – щоби дитина виростала на людину».
У храмі всі присутні поринули в атмосферу співпереживання і хвилювання. Нагородою для нас була розповідь дячихи храму Мороз Ганни Денисівни, приємна музика, яку ми слухали, щира спільна молитва і образочки із порадами, як потрібно молитися, які діти отримали в подарунок.
Гарно попрацювали – гарно відпочили
13 червня учні нашої школи мали змогу здійснити екскурсійну поїздку до м.Гайсин . Школярі відвідали музей бойової слави учасників АТО. Завідувач музею Андрій Васильович, безпосередній учасник бойових дій, ознайомив відвідувачів із цікавою змістовною інформацією та представив експозицію – панораму Донецького аеропорту. Учні із трепетом у серцях залишили вдячні відгуки. Приємні враження залишив і парк ім. Богдана Хмельницького, де школярі із задоволенням відпочили, поласували смачним морозивом, коктейлями та піцою. Їдучи додому, діти ділилися цікавими враженнями про відпочинок.
Догляд за шкільним садком
Сад – це завжди чудове місце для відпочинку, упорядковування своїх думок, посильних фізичних навантажень та знань щодо росту та догляду за деревцями. Наш садок радує нас весь рік — тому що ми піклуємося про нього, поливаємо літом у спекотні дні, просапуємо траву між деревами і маємо прекрасну змогу відпочити в саду та поласувати плодами. А сад вдячно радує усіх своїми солодкими дарунками і дякує за сьогоднішню допомогу вчителів та школярів, які знайшли час і бажання прийти і тут попрацювати. Нехай рясно родить сад плодами, милує своїм цвітом та буде наснагою до благородних справ та ідей для кожного, хто завітає у наш садок!
Теорія і практика
У СЗШ І-ІІІ ступенів с. Кузьминці проводиться кропітка робота по впорядкуванню шкільної території, створенню осередку краси – шкільних клумб. В тому, що шкільне подвір’я стає привабливим та затишним, чимала заслуга учнів. Щоб школа стала привабливою, юні квітникарі взялися за нелегку, але корисну справу. Крім того, що учні знайомляться з історією квітництва, теоретичними відомостями про квіткові рослини, вони ведуть сплановану роботу по озелененню шкільної території та практично закріплюють свої знання і вміння. Зробити привабливою нашу територію, милуватися красою квітів, бережно ставитись до них - улюблене завдання учнів. Під час теоретичної частини заняття учні разом з учителем біології Кочерягіним Романом Валерійовичем ознайомилися з біологічними особливостями квіткових рослин, які є в нашій місцевості. Вивчили періоди цвітіння рослин, їх стійкість до хвороб, витривалість. Знання про квіти, які найчастіше використовуємо на клумбах, допомогли при закладці клумб та догляді за рослинами.
Навчальна практика продовжується...
Вихідні дні пройшли швидко, а, отже, пора знову у школу - останній навчальний тиждень розпочато.Учні школи беруть активну участь в упорядкуванні теритої школи, доглядають за клумбами, пересаджують вазони. Але вистачає часу і на дозвілля - активний відпочинок на природі, цікаві дослідження та екскурсії у розпорядку дня учнів кожного дня.
Екологічною стежиною до водойми
Не економте доброти,
Не бережіть її на завтра.
Не бійтесь вчасно проказати
Своє «люблю», своє «прости».
Щоб розширити свої знання про збереження довкілля, учні початкових класів разом з класними керівниками вирушили в подорож екологічною стежиною до водойм. Під час екологічної бесіди школярі з’ясували, що головними причинами негативного впливу на живу природу є такі чинники: забруднення навколишнього середовища шкідливими речовинами: побічними продуктами виробництва, використання територій, де раніше існували живі організми, під будівництво або зміна цих територій, порушення правил полювання та норм вирубування лісів. Учні закликають усіх бережно, з любов'ю та відповідальністю ставитись до матінки-природи.