Новини
О слово рідне, хто без тебе я!
Мова – це глибина тисячоліть. Це найдорожчий скарб, переданий нам сотнями попередніх поколінь, злеліяний у пісні, у переказі, у приказці. Слово доносить нам із глибини віків радості і пристрасті, сподіванки й горе наших предків. Мова – це душа народу… 9 листопада учні 3 класу із класним керівником Хомжею Мариною Володимирівною запросили учнів початкових класів на усний літературний журнал «О слово рідне, хто без тебе я!». Діти із захопленням вслухалися у звуки природи, грали у цікаві ігри, читали вірші про мову, переглянули презентацію, а наприкінці заходу колективно створили віночок рідної мови, у який кожен із учасників вклав частинку своєї душі, любові до рідної мови і гордості за свою Україну.
Ти, рідна мово, чиста, як роса,
Цілюща й невичерпна, як криниця.
Святиня наша, гордість і краса,
Ти - розуму народного скарбниця!
Не стань жертвою торгівлі людьми
Серед найголовніших порушень прав людини у сучасному світі є злочин, який має багато назв – «біле рабство», «торгівля людьми», «контрабанда людьми». Торгівля дітьми – це суспільно небезпечне явище, з яким зіткнулась Україна наприкінці ХХ століття.
З метою виховання в учнів поваги до прав та основних свобод людини, підвищення рівня їх знань щодо проблеми торгівлі людьми 07 листопада класний керівник 4 класу Лісянець С. М. провела урок-попередження з елементами тренінгу «Не стань жертвою торгівлі людьми», упродовж якого учні ознайомилися із причинами поширення торгівлі людьми в Україні. Школярі опрацювали пам’ятку «Твої правила безпеки», за допомогою інтернет-ресурсів створили власні листівки «Стоп насильству!»
Психолого-педагогічний семінар
"Навчання і виховання дітей з підвищеним рівнем тривожності"
4 листопада 2016 року у рамках постійно діючого психолого-педагогічного семінару, учитель Бандура О.О. провів засідання з теми «Проблеми навчання і виховання дітей з підвищеним рівнем тривожності»
На засіданні було розглянуто такі питання:
1. Розкриття поняття «Тривожність».
2. Прояви тривожності у різні вікові періоди.
3. Тривожність у молодшому шкільному віці.
4. Визначення рівня тривожності учителів.
5. Психокорекційні вправи для вчителів, спрямовані на зниження тривоги та тривожності
6. Подолання тривожності у шкільному середовищі.
Теоретичні питання підготували Паращук О.Ф., Лісянець О.І., Угровецька І.В., Хомотюк Г.В.. Учителі брали активну участь в обговорені питань. Практичну частину провів Бандура О.О. Вчителі мали змогу визначити власний рівень тривожності в різних ситуаціях та отримали рекомендації щодо подолання чи зменшення рівня тривожності.
Педагогічна майстерня
Відповідно до плану роботи на осінні канікули у школі відбулось засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів. Керівник методичного об’єднання Лісянець С. М. надала присутнім практичні поради «Як зробити урок ефективним»; ознайомила з буклетом вчительки Гайсинської СЗШ - інтернат І-ІІІ ст. – гімназії Дем’янюк Ганни Володимирівни «Майстер-клас: створення моделі сучасного уроку». Учитель 1-го класу, Бандура О. О. запропонував увазі колег матеріал з теми «Психолого-педогогічні умови соціалізації дітей молодшого шкільного віку». Члени ШМО поділилися думками з питань: «Запровадження методик компетентнісного навчання», «Комплексний підхід у вирішенні проблем якості навчання в початковій школі».
Домашні завдання як спосіб підвищення розвитку обдарувань школярів
02 листопада відбулося засідання педагогічної ради школи "Підвищення ролі домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання". Проведенню педагогічної ради передувала підготовча робота: засідання творчої групи з презентацією системи роботи Лісянець С.М. "Методичні прийоми перевірки домашніх завдань у початковій школі", Кочерягіної Н.П. "Інтерактивні форми перевірки домашнього завдання", Лісянця О.І. "Використання ІКТ при підготовці домашніх завдань", Столярчук Ю.В. "Домашнє завдання- шлях розвитку мистецьких обдарувань учнів", анкетування учителів та учнів. З теоретичним обгрунтуванням проблеми, вимогами нормативних документів МОН України щодо обсягу і характер домашніх завдань виступив заступник директора школи Паращук О.Ф.
Засідання методичних об'єднань
Відповідно до плану роботи школи на осінні канікули 01.11.2016 року вібулося засідання методичного обєднання класних керівників з проблеми розвитку особистості сучасного школяра. Класні керівники Лісянець О.І., Кочерягіна Н.П. ділилися досвідом роботи з питання особистісно орієнтованої системи освіти, яка є чи не найпоширенішою педагогічною технологією школи сьогодні. Керівник методичного об'єднання Тетяна Вікторівна Куніцька акцентувала увагу на законодавчих документах, які формують сучасну державну політики освіти, зокрема з організації виховної роботи.
На засідання методичного об'єднання учителів суспільно-гуманітарних предметів розглянуті актуальні питання: робота по підготовці учнів школи до участі у ІІ епапі Всеукраїнських предметних олімпіад, про підготовку та участь учителів школи у конкурсі "Учитель року-2017, організація взаємовідвідування уроків та аналіз сучасного уроку. Керівник методичного об'єднання Ляшенко Л.О. ознайомила з новинками психолого-педагогічної літератури.