Новини
Трудова акція
Формування у школярів ціннісного ставлення особистості до праці зумовлює виховання у них працелюбності, поваги до своєї та чужої праці, створення бажання творити добро. Саме з цією метою в нашій школі пройшла трудова акція «Затишок». Учні 5 – 7 класів працювали на прилеглій до школи території, а старшокласники садили дерева біля прибережної зони.
Добро починається з тебе
Екологічне виховання здобувачів освітніх послуг є завжди актуальним, а тому одним із важливих завдань колектив школи вбачає у формуванні в школярів свідомого ставлення до природи, почуття відповідальності за довкілля як загальнолюдську цінність. Упорядковування та приведення до належного естетичного стану території школи та села– це обов’язок кожного з нас. 2 квітня учня 7 та 8 класів працювали на пришкільній території: навели лад на стадіоні, перекопували клумби, садили квіти, а старшокласники разом із жителями громади села взяли участь у доброчинній акції з благоустрою території біля Святодимитрієвського храму с. Кузьминці.
Книжкова родина
« Про все цікаве на планеті,читай в журналі та газеті!"
Дізнаєшся про всесвіт гарний, труди твої не будуть марні»
З нагоди Міжнародного Дня дитячої книги учителька початкового навчання Ремезюк Г.І. провела у сільській бібліотеці бібліотечний урок « Книжкова родина», на якому учні ознайомилися з правилами користування дитячою періодикою, дізнались про історію розвитку дитячої книги, прослухали цікаві факти з життя казкаря Ганса Крістіана Андерсена, розповідь про цікаві дитячі книги, написані в різні часи. Школярі приймали активну участь у обговоренні сучасних творів для дітей, ділилися враженнями від раніше прочитаної дитячої літератури. З 2 квітня 2019 року у школі оголошено про початок конкурсу для учнів 1 – 4 класів на кращий малюнок до улюбленої казки, а також стартувала акція «Подаруй бібліотеці книгу». Відзначення Міжнародного Дня дитячої книги є особливо актуальним заходом, адже книга має неабиякий вплив на формування духовного світу людини, а дитяча книга – це перша сходинка до пізнання безмежного, чарівного, дивовижного світу – життя.
Вікова мудрість народу у казках
Нашу планету Земля населяє багато народів. І де народ не жив би — з ним живуть і його казки. Казки найрізноманітніші, але в усіх народів світу є казки про боротьбу добра та зла, про дружбу, вірність. У казках висміюють боягузів, злих і жадібних людей, а прославляють сміливих, справедливих, добрих. Добро породжує добро — так вчать казки. І всі народи натхненно бережуть у них вікову мудрість і заповіти дітям та онукам. Класний керівник Бандура О.О. провів вікторину «Мої улюблені казки», де брали участь команди «Колобок» та «Колосок». Школярі стали активними учасниками конкурсів: "Герої казок", "Загадки казкових героїв»,«Хто швидше?», «Телеграма від казкового героя », «До якої казки ілюстрація", "Казкові предмети», «Чи уважний ти читач», а також розгадували кросворд «Чарівні казки». І хоч перемогу здобула команда «Колосок», всі учасники змагань одержали велике задоволення від спілкування із казковими героями.
Засідання МО учителів природничо-математичного циклу
Відбулося чергове засідання методичного об'єднання учителів природничо-математичного циклу, на якому присутні розглянули усі заплановані питання, зокрема актуальні питання організації підготовки учнів до ЗНО. Члени МО ще раз опрацювали методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу та виробили рекомендації для учнів з підготовки до розв'язування завдань з відкритою формою відповідді, які є одними з найскладніших для учнів.
Методичне об'єднання учителів художньо-естетичного та фізкультурно-оздоровчого циклу
29 березня відбулося засідання методичного об'єднання учителів предметів художньо-естетичного та фізкультурно-оздоровчого циклу з питання «Про підсумки участі учнів у районних та обласних олімпіадах та конкурсах». Під час обговорення члени методичного об’єднання обмінювались досвідом роботи по застосуванню сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, про роботу з учнями, які потребують індивідуальної допомоги при виконанні завдань.