Новини
Кожна дитина має право
27 лютого 1991 року Постановою Верховної Ради ратифіковано «Конвенцію про права дитини». Кожен член суспільства має права. Оскільки дитина є повноцінним членом суспільства, вона також має свої права. Сьогодні у 3 класі учитель Стратій М.О. провела інформаційну хвилинку «Кожна дитина має право». Школярі у формі гри-обговорення створили квітку-пазл. Кожен прикріпив «пелюстку» , аргументуючи свою думку стосовно визначення основних прав дитини. Найкреативнішими були роздуми третьокласників щодо права на відпочинок та права на сім’ю.
Світ моїх захоплень
Кожна людина має якісь нахили, про щось мріє, прагне до чогось незвичайного, прагне проявити себе в тому, від чого отримує задоволення. Сьогодні ми мали змогу дізнатися про вподобання наших школярів, побувавши на виставці- конкурсі «Світ моїх захоплень», яка була організована педагогом-організатором Ремезюк Г.І. відповідно до плану роботи закладу на 2019-2020 навчальний рік. Цікавим виявилося хобі у восьмикласника Лісянця Максима – це спідкубинг. Він справжній профі улюбленого заняття і неодноразово демонстрував свої здібності на обласних та районних змаганнях. Активними були школярі молодших класів: цікавий виріб з глини «Їжачок» Демчук Вікторії та гіпсові фігурки Хомжі Ольги нікого не залишили байдужими. Різноманітністю робіт також відзначилися здобувачі освіти 5 та 6 класу, які представили паперові квіти, малюнки, аплікації. Своєю креативністю вразив витвір із дерева одинадцятикласника Самойлова Артура, а дев’ятикласник Фаренюк Дмитро продемонстрував свої досягнення у перекладацькій справі. Світ захоплень юних кузьминчан виявився багатим, цікавим та різноманітним.
Гра «Підтримай мене!»
Дуже часто старшокласники стикаються із серйозними переживаннями: перша закоханість, вибір подальшого навчання, конфлікти з батьками. Як при цьому не втратити віру в себе та зауважити, що однокласники справді здатні підбадьорити? Для того, щоб навчити дитину співчувати, розуміти емоції іншої людини, підтримувати та допомагати, якнайкраще підходять ігрові методи. Емоційна гра — найкрутіший тренажер-імітація найскладніших життєвих ситуацій, які виникають у підлітковому віці. Саме таку надкорисну забаву здобувачам освіти 9 класу запропонувала класний керівник Столярчук Ю.В. , адже гра «Підтримай мене!» — дієвий інструмент у формуванні емоційної компетентності.
БАРВІНКОВА, ВЕСЕЛКОВА УКРАЇНСЬКА НАША МОВА
Щороку 21 лютого людство відзначає Міжнародний день рідної мови, який був започаткований у 2000-му році ЮНЕСКО. Цьогоріч наша шкільна «Єдина родина» із задоволенням долучилася до святкування. Класний керівник 11 класу Ремезюк Г. І. підготувала відкриту виховну годину « Барвінкова, веселкова українська наша мова», де одинадцятикласники презентували змістовні мовні дослідження, провели цікаві конкурси, виготовили газету « Терновий шлях рідної мови», переглянули відеоролик «Говорити українською – престижно!», молодші школярі декламували вірші та взяли участь у флешмобі «Диво калинове», який організувала учитель 1 класу Угровецька І.В. Головним символом свята стало «Дерево рідної мови», на кожному листочку якого учні мали змогу написати про своє ставлення до української мови. Корені цього дерева символізують наших предків, з древньої мови яких виріс стовбур – наша сучасна мова. Стовбур розгалужується на гілки – народ, що у свою чергу зменшуються до гілочок – родини. Урешті-решт з кожної гілочки-родини виростає окремий листочок – окрема людина. А шелест сотень листочків символізує спілкування людей та гомін розмов. Це чудове свято спрямоване на підтримку мовного та культурного різномаїття.
Хочу – можу – треба
Шостий місяць навчання у 2 класі НУШ присвячено одній із найважливіших тем: співвідношенню наших бажань із нашими можливостями та обов’язками. Упродовж цієї теми школярі дізналися багато нового цікавого матеріалу, виконали найрізноманітніші практичні вправи, поговорили про бажання та мрії.Заняття для другокласників пройшли весело, емоційно та насичено.
Свіча пам’яті «Зламана доля та незламана воля»
Історія будь-якого народу містить періоди і дати, які є вирішальними та доленосними в його житті. Буремні події на київському Майдані Незалежності у грудні 2013 – січні-лютому 2014 років назавжди увійшли в історію України. З метою увічнення пам'яті Героїв Небесної сотні, вшанування подвигу учасників Революції гідності та виховання у школярів почуття патріотизму і гордості за свою державу класний керівник Ляшенко Л.О. разом із п’ятикласниками провели захід – свіча пам’яті «Зламана доля та незламана воля», приурочений цій скорботній даті. Школярі читали вірші сучасних українських поетів, присвячені подіям лютого 2014 року, переглянули відеоролик «Реквієм Небесній Сотні» , хвилиною мовчання вшанували загиблих на Майдані та воїнів АТО. І під звуки неймовірно тужливої української пісні «Пливе кача» передавали з рук до рук лампадку як свідчення незгасимого вогню пам’яті про Небесну сотню та гордості за подвиг синів і дочок українського народу.