Новини
Правила поведінки в екстремальних ситуаціях
Сьогодні, як ніколи, підвищується роль освіти у підготовці школярів до самостійного життя у світі, де кількість надзвичайних ситуацій постійно зростає, а екологічна ситуація з кожним роком погіршується.
Отже, виховання здорового покоління, зі сформованою культурою безпечної поведінки, із засвоєним алгоритмом дій в умовах конкретної надзвичайної ситуації - одне з пріоритетних завдань, яке поставлене сьогодні перед освітою. Саме тому з метою надання дітям елементарних знань з питань особистої безпеки, вивчення правил поведінки під час надзвичайних ситуацій, класним керівником 7 класу Угровецькою І.В. був організований перегляд презентації «Правила поведінки в екстремальних ситуаціях», а самі учні 7 класу мали змогу провести інформаційну хвилинку для учнів початкових класів «Правила особистої безпеки».
Тиждень безпеки життєдіяльності «Наша безпека – у наших руках»
Найвища цінність суспільства – людина, її життя і здоров’я. Необхідно зауважити, що з кожним роком збільшується кількість факторів, що негативно впливають на життя і здоров’я людини. Кожна дитина почуває себе у безпеці тоді, коли знає, як правильно діяти у певній ситуації. Сьогодні, навчаючи дітей правилам безпеки життєдіяльності, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. З 15 квітня по 19 квітня 2019 року у школі проходить Тиждень безпеки життєдіяльності на тему «Наша безпека у наших руках!». З учнями початкових класів було проведено виховну годину «Наша безпека – у наших руках», конкурс на кращий малюнок, ігри, вікторину на тематику тижня.
Учитися — це цікаво
Однією зі складових Нової української школи є створення сучасного освітнього середовища. Дидактичне наповненняе відіграє не менш важливу роль в освітньому процесі за концепцією НУШ. Сучасне дидактичне наповнення, яке передбачається для використання в перших класах пізнавальне, розвиваюче та цікаве. Практика, наочність, креативність у використанні - ось головні постулати сучасної дидактики. Першокласники із захопленням виконують ігрові завдання із використанням дидактичного матеріалу.
Це справжні уроки мужності для молодого покоління
11 квітня. У цей день увесь світ віддає данину скорботної пам’яті жертвам нацизму, які загинули у фашистських концтаборах. Цю дату згідно з рішенням Генеральної Асамблеї ООН було встановлено в пам’ять про інтернаціональне повстання в’язнів найбільшого концентраційного табору – Бухенвальд. Саме 11 квітня 1945 року останній в’язень вийшов з його воріт із сумно відомим написом “Jedem das Seine” – “Кожному своє”. Біографії цих людей – це справжні уроки мужності для молодого покоління. Учні 11 класу разом з учителем історії Ляшенко Л.О. підготували розповідь-презентацію «Забути неможливо уроки пам’яті людської». Уклонімося мужності та світлій пам’яті людей, чиї життя несправедливо обірвалися за колючим дротом концтабору. Наш праведний обов’язок – пам’ятати про борців антифашистського опору задля збереження історичної пам’яті про трагічні події Другої світової війни, що забрала життя мільйонів людей, загиблих у нацистських концтаборах, гетто та місцях примусового утримування. Ми, учні СЗШ І-ІІІст. с. Кузьминці , мріємо про те, щоб жахливі сторінки історії Другої світової війни ніколи не повторилися.
Фестиваль ранкової зарядки
У рамках проведення фестивалю ранкової зарядки «Рух заради здоров'я» учитель фізичної культури Кочерягін Р.В. організував цікаві заходи для школярів. З ентузіазмом учні брали участь у конкурсі на краще проведення ранкової зарядки, запропонувавши свої комплекси ранкової гімнастики. Не залишив нікого байдужим і фотоконкурс «Я день починаю із зарядки». Фотографії, принесені школярами, – це свідчення відповідального ставлення не лише учнів до власного здоров’я, але і їхніх батьків. І, звичайно ж, були проведені спортивні тренінги, після яких здобувачі освіти зробили висновок: «Бути здоровим-це престижно!»
Інтелектуальна математична гра-конкурс «Хто математик?»
У світі існує одвічна проблема – чоловіки й жінки завжди намагаються з’ясувати, хто є кращим у певній сфері життя. Ось і восьмикласники вирішили з’ясувати, хто ж краще знає математику: хлопці, чи дівчата. Під керівництвом Столярчук Ю. В., учителя математики, було проведено інтелектуально-розважальну гру-конкурс «Хто математик?», де і з’ясовувалось дане питання. Гра складалася з 6 раундів, кожен з яких був по-своєму особливим. Спочатку у раунді під назвою «Бліц» учасники гри повторили теоретичний курс математики основної школи. У раунді «Склади слово» з букв, які були на столі учасників, гравці складали слова, що були відповідями на математичні запитання. Цікаво пройшов раунд «Вірю - не вірю», де суперники по черзі читали твердження, а члени команди вирішували – правдиве воно, чи ні. Увесь час лідирували хлопці, але фінал під назвою «Показуха» перевершив усі очікування. Команда дівчат швидко, креативно впоралась, зобразивши потрібні геометричні фігури. «Хто виграє фінал – той виграє всю гру», - трактувалося у правилах. Отже, перемогу здобули дівчата.Усі присутні, як учасники, так і глядачі, отримали масу вражень та позитивних емоцій.