Новини
Епідемія доброти
Перед розумним
треба схилити голову,
а перед добрим
стати на коліна.
(В. Гете)
Учні 1 класу разом з класним керівником Бандурою О.О. продовжують роботу в ІТС «Мій перший найкращий зошит». Найменші школярики з великим задоволенням приймають участь в акціях. Ось і сьогодні діти взяли участь у виховній годині до Всесвітнього Дня спонтанного вияву доброти: пригадували приказки та прислів’я про добро, із захопленням навипередки розповідали про добрі справи, які вони робили для рідних людей, а також пообіцяли завжди робити і дарувати добро усім.
Участь у конкурсі
Відповідно до наказу управління освіти,фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації «Про проведення районного фестивалю вчительської та учнівської творчості «Проліски - 2017» учителі та учні нашої школи взяли участь у фестивалі. На районній сцені прозвучали пісні: В.Вірменського « Гей, соколи» у виконанні учителів Поляцька О.І. та Кочерягіна Р.В. та «Україно моя» у виконанні дуету дівчат Ляшенко Анни та Жмудюк Наталії.
Святкова пошта до Дня Святого Валентина
Нові традиції та звичаї, які з’являються у нашому побуті,- неминуча данина глобалізації. Однією з таких нових традицій став для українців день Святого Валентина. Традиційно на День закоханих люди дарують один одному квіти і маленькі сувеніри. Та незмінним атрибутом свята залишаються валентинки. Валентики - символічні листівки у формі сердечок, які містять признання у коханні. Цьогоріч учні нашої школи стали активними учасниками святкової пошти до Дня закоханих.
З історії мого села: промисли, звичаї та традиції моїх краян
Народознавство — це наша духовна культура, історія звичаїв, обрядів, піснеспівів, свят, виробів ужиткових речей і господарювання, створення житла чи поселення. Усе це є формуванням національної душі, тільки так можна виховати морально здорову націю. Саме з такою метою сьогодні у школі було проведено дослідницько-народознавчий конкурс «З історії мого села: промисли, звичаї, традиції моїх краян» . Під час пошукової роботи учні опитували старожилів села та записували їхні спогади, осмислюючи українську історію і культуру. На конкурс були представлені роботи: «Український рушник», «Ткацтво», «Обереги української оселі», «Український тин», «Бджільництво», «Борщ як витвір кулінарного мистецтва», «Великодні свята моєї родини», над якими працювали учні: Лісянець Д., Качківський О., Грох О., Безпалько С., Ласнов І., Ляшенко А., Жмудюк Н., Щаслива Д., Лісянець М., Вахата С., Колодій С., Годованець В., Жмудюк В., Хомотюк А., Клебан С., Луценко І., Гундяк В.,Щербак І., Діденко С. Цікавою була колективна робота учнів 9 класу ( класний керівник – Ляшенко Л.О.) «У сторіччя протоптали козаки на землі Подільській стежки».
Охорона праці очима дітей
Відповідно до листа управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації від 13.01.2017 року № 01-07/49 щодо проведення у 2017 році VI Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей» з метою профілактики виробничого травматизму та формування свідомого ставлення до своєї безпеки учителі образотворчого мистецтва Паращук О.Ф. і Столярчук Ю.В. організували і провели конкурс малюнка «Охорона праці очима дітей». Найактивнішими учасниками конкурсу були учні 4, 5, 6 класів. Цікавими були роботи Коропець Софії, Ляшенко Анни, Півошенко Сніжани, Жмудюк Вікторії.
Афганістан болить в душі моїй...
Щороку 15 лютого православною церквою відзначається світле релігійне свято Стрітення. А 28 років тому, у 1989 році, саме у цей день останній солдат колишнього Радянського Союзу, згідно з наказом командування, покинув багатостраждальну землю республіки Афганістан. Відповідним Указом Президента України ця дата була визначена Днем вшанування учасників бойових дій на території інших держав. З цієї нагоди учні 10 класу з класним керівником Хомотюк Г.В. провели годину-пам’яті «Афганістан болить в моїй душі». Метою заходу було розширити знання учнів про історичні події афганської війни, виховувати повагу і шану до воїнів-інтернаціоналістів, віддати данину пам'яті полеглим воїнам-афганцям.






